כבר בשלב ההפקה אני שמה דגש על תאורה נכונה שתדגיש את הטקסטרה והמרקם של המוצר, ע"י שימוש ברפלקטורים.
לאחר מכן כל התמונות הנבחרות עוברות עריכה (ליטוש, צריבה וקונטרסט) כך שהלקוח יוכל לחוש את המוצר דרך התמונה.
כאשר נוכחתי לראות שתמונה טובה יכולה לעזור לעסק למכור יותר החלטתי להתמקד בצילום "פקשוט" לעסקים.
אני מאמינה שתמונה יפה היא רק ההתחלה, וכדי שהיא תהפוך לאפקטיבית נדרשת חשיבה מכירתית כבר משלב ההפקה. הבנה מעמיקה של מאפייני המוצר מובילה לתוצאות טובות יותר.
כל עסק שמוכר מוצרים דרך אתר/ קטלוג במייל/ווצאפ
אנשים קונים דרך העיניים, ככל שהתמונה תהיה יותר אינפורמטיבית מבחינת נראות (גודל,צבע,מרקם וכו) הלקוחות יתחברו למוצר וירצו לקנות דווקא מכם